Succesvolle Website meer Omzet

Zie de TestResultaten van Onze Website OnlineLive >>>

Succesvolle Website meer Omzet – De websites die het goed doen besteden meer tijd aan hun content en het technische gedeelte wordt extern beheerd.

Hogere zoekpositie – Sinds 2010 is er een signaal in Google-zoekalgoritmen, sitesnelheid. Deze weergeeft hoe snel een website reageert op website-bezoeken. 2018 kregen we de “SpeedUpdate” van Google en dit jaar worden er al websites gestraft die niet goed presteren qua snelheid en gebruiksgemak.

Het versnellen van websites is belangrijk, niet alleen voor site-eigenaren, maar voor alle internetgebruikers. Snellere sites zorgen voor gelukkige gebruikers en Google heeft in hun interne onderzoeken gezien dat wanneer een site langzaam reageert, bezoekers daar minder tijd zullen doorbrengen. Maar snellere sites verbeteren niet alleen de gebruikerservaring, recente gegevens tonen aan dat het verbeteren van de sitesnelheid ook de operationele kosten verlaagt. Net als Google hechten hun gebruikers veel waarde aan snelheid. Daarom hebben ze besloten om de snelheid van de site in hun zoekranglijst op te nemen. Ze gebruiken verschillende bronnen om de snelheid van een site ten opzichte van andere sites te bepalen.

Hoe bepaalt Google de paginasnelheid>>>

website snelheid tools

Bezoekerservaring – Voor een klant (is je waarschijnlijk ook al overkomen) die online iets wil kopen, is het erg frustrerend om op een website te komen die langzaam wordt geladen. Een razendsnelle website houdt jouw bezoekers tevreden en betrokken, die direct van invloed zijn op conversies. Als een bezoeker niet krijgt wat hij wil in een tijd die hij / zij redelijk vindt, zullen ze waarschijnlijk naar een andere website van een concurrent gaan. Omdat de gebruikers van vandaag een snelle en gestroomlijnde web ervaring verwachten, verliest je business als je dit vaak over het hoofd geziene aspect verwaarloost.

Hogere omzet – Zowat elke grote retailer beschouwt sitesnelheid als een zeer belangrijke factor voor het verhogen van conversies. Volgens Strangeloop zal 57% van de online klanten een website verlaten na 3 seconden wachten tot de pagina is geladen. Bovendien zal 80% van die mensen niet naar die pagina terugkeren. Sommigen van hen zullen anderen vertellen over hun negatieve ervaring. Dit heeft een directe impact op de conversieratio, omzet en merkimago.

78% van de gebruikers zegt dat ze zich gestrest voelen tijdens het gebruik van een trage website.
44% van de gebruikers zegt dat trage online transacties hen nerveus maken over het succes van de transactie.
24% gaat direct opzoek naar een concurrent die wel een snelle en goede website heeft.

 

SEO en meer Omzet

De term ‘organisch verkeer’ wordt gebruikt voor verwijzingen naar bezoekers die op jouw website terechtkomen als gevolg van onbetaalde (‘organische’) zoekresultaten. Organisch verkeer is het tegenovergestelde van betaald verkeer, dat de bezoeken definieert die worden gegenereerd door betaalde advertenties. Bezoekers die als organisch worden beschouwd, vinden jouw website nadat ze een zoekmachine zoals Google of Bing hebben gebruikt. Zij worden dus niet doorverwezen door een andere website. De eenvoudigste manier om het organische verkeer van je website te vergroten, is door regelmatig kwaliteit en relevante inhoud te publiceren. Dit is echter slechts een van de strategieën die worden gebruikt om nieuwe bezoekers te werven. De tak van online marketing die zich rechtstreeks richt op het verbeteren van organisch verkeer wordt SEO genoemd, Zoekmachine Optimalisatie.Om jouw website goed te kunnen laten functioneren moet je toch wel veel kennis in huis hebben. En ook behoorlijk wat tijd erin kunnen stoppen want zeker in het begin moet er toch wel dagelijks aan de SEO gewerkt worden.

 

Zoekmachines Vriendelijke Website

succes gegarandeerd

[wbcr_html_snippet id=”2041″]

Mobiel en Snelheid

Google is nu over op mobiele indexering. Wat inhoudt dat de webpagina’s die in de resultaten worden weergegeven gemaakt moeten zijn voor mobiele apparaten. Google heeft dus het mobiele ontwerp van de website en de snelheid als een ranking-factor voor zijn indexering gemaakt. Bedrijven die al hun bedrijfsactiviteiten op het internet hebben kunnen niet zonder een responsive website. Zolang deze nog niet auto responsive is, zullen zij steeds meer omzet gaan verliezen. Nieuwe websites moeten vanaf het begin worden gebouwd met een auto responsive ontwerp. Een responsive website past gewoon de stijl en afmetingen aan op basis van het beeldscherm waarmee de website wordt bekeken.

 

Conclusie

Samengevat, een niet auto responsive website is niet meer van deze tijd. Ook zal deze steeds verder wegzakken in de zoekresultaten. Juist daarom moet jouw website werken met de nieuwste technieken en dus toegankelijk zijn vanaf elk apparaat. Nadat dit is gerealiseerd, zal je ook vrij snel weer een toename zien van de bezoekers. Wacht niet langer en ga er vandaag nog voor zorgen dat jouw website volgens deze richtlijnen werkt. Alleen op die manier kan je weer nieuwe bezoekers ontvangen via de zoekmachines zonder dure advertenties.

website snelheid omzet

 

Succesvolle Website meer Omzet